❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Sunday, May 5, 2013

Aktiviti Si Kecil

Saya memang x nafikan saya memang seorang mama yg busy...Tp sebizi mana saya,anak,husband and family is number 1...For me duit boleh dicari..X sama nilai dengan mereka kesayanngan saya..:)

Siang sy akan menguruskan company dan juga online shop Tiny Tots Collections...Pada mlm hari menguruskan graphic plak...Saya akan mencuri masa paling sikit pon 1 jam utk sikecik...bermain bergurau senda..Amat bermakna walaupon hanya beberapa minit...

Bulan 8 ni genapla si bambam 3 thn..Pejam celik dah besar dah die...Alhamdulillah diusia 2 thn 9bln,bambam dah mengenal ABC,123..Doa makan dan sudah pandai menulis mengikut abjad ABC...Setiap ibu bapa semestinya nak bg yg terbaik utk si kecil...Begitu juga saya...Saya akan buat sehabis baik ape yg mampu..Biar penat asal mendapat pulangan..InsyAllah...

Baru² Bambam saya nampak minat utk berenang..So mama gigih bertanya itu ini...Actually class start for 4yrs..Sbb umur tu sesuai utk menerima arahan,...Di kolam renang Stadium Indera Mulia Ipoh...4x latihan hanya RM35..Register fee RM15..But i xsabar and pujuk trainer tu..Ok dia setuju ajar basic bagi berani dengan air...Hihihi...Memula si mama ni ingat bambam akan takut...so mama skali masok ke dlm air for first class...Try 2nd class ok my doter boleh berdikari..Dengan sendiri dia ke pool..


Si mama & papa hanya merenung dr jauh...Dlm hati rasa nak menangis...Ya Allah besar dah anak  kami...Dah boleh berdikari..Dah boleh menerima arahan walaupon x sepenuhnya...Ok kire advance la utk umur dia..Lepas abes swimming class, bambam senyum je bejalan keluar dr swimmping pool...Oh syurga rasa terus peluk si kecil..:)


Adakah bakal perenang PERAK...Oh mama jangan berangan ok..:P



No comments: