❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Tuesday, May 7, 2013

6 Mei 2014..Turn 28

Alhamdulliah,6 Mei genapla usiaku 28thn...masih diberi kesihatan yg baik...diusia ini saya mempunyai the best husband and the pretty daughter...dan diusia ni ada sikit kemajuan...saya sudah membuka syarikat sendiri...graphic house..Dah bernekad bukak own company old compoany mmg x memahi keadaan saya yg anak selalu kluar masok wad..BUT demi nak besarkan si Bambam tu la bernekad bekerja sendiri..

Azam tahun ni nak memajukan IMPRESSIVE DESIGN SOLUTIONS,yg baru ditubuhkan 3bln...yes,saya masih mentah dan baru..masih banyak yg perlu belajar...doakan saya kawan2..

Utk birthday kali,en suami masih membuat kejutan...hohoho!!! Kejutan utk thn yg ketiga..huh xtau apa yg nk diungkapkan...terharu and xtau nk ckp pe...♥♥♥

Pagi2 6 mei tu biasala lepas hantar bambam nursery dudukla opis...online and wat keje ape patot...dlm hati,huh suram je bezday tahun ni...salo en suamila org 1st wish but this year sunyi...lewat wish...ok ptgnya dlm 3  lebih,tiba2 bunyi org masok opis..aik lampu apa ni..tgk2 en suami bawak sebijik kek...bagaikan mimpi...apa lagi senyum ke telingaaaa...dan ada sejambak bunga...sayang u ketat-ketat..:)


Taraaaa!!! Amacam senyum sampai telinga x...


TQ sayang...Besday u ada rezeki lebih insyaAllah saya tunaikan impian u..



No comments: