❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Saturday, January 26, 2013

Pembukaan 2013

Assalamualaikum to ALL blogger.Agak lama saya menyepi..Busy yg TERamat sangat..InsyAllah mulai 2013 Ony akan menghupdate blog ni selalu...Ini kerana saya sudah FREE..

Dijadikan cerita 31.12.2012 adalah hari terakhir saya sebagai pekerja.2013 memang cabaran buat saya.Akhirnya keputusan utk berhenti dibuat kerana kesabaran dah sampai ke kemuncak.Awal Disember ritu my daughter admited kat Pantai Hospital Ipoh.Do hospital tu la saya nekad membuat keputusan utk RESIGN..Pada Ony duit boleh dicari.

Dalam byk tempat kerja yg pernah Ony kerja disinila yg paling lama.Environment,kerja memang ok kat sini TAPI kebajikan pekerja mmg out..

Seriously,kesabaran dah xleh sabar.Hujung 2012 Ony have planning to open our own design company.Alhamdulliah ianya akan menjadi realiti next month.

Our company will launch next month.Now under renovations.Disamping tu Ony juga fully with my online shopping Tiny Tots Collections.Free u all cuci2 la mata kat my online shop ek..

Bagi yg berada di area Ipoh bolehla dtg ke office nanti..

58-1 Jalan bestari A9 Taipan 2 City , Bandar Meru Raya 30200 ipoh perak

 
Wish me luck u all :)



No comments: