❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Monday, July 20, 2009

Mr.Husband Bertukar

Sampai ke ari ni senyum sesorg aku mengingatkan muke Mr.Husband bertukar..Mmg aku wife yg jahat..Ha3..

Al-Kisahnye camni..Ahad ri2 Mr.Husband xtvt nye tido jek..Pas aku siap kemas uma,masak ala koboi pon dier membute g..Then bangun lunch then dier cont tido g depan tb..Hati si isteri semakin membare..Bile d kejotkan.."Ala..jap je syg..jap g abg bngun..Mlm kang abg nak keje g..Kang ngantok.." Korang byangkan x kan xckop² tidokan..Ngah asyik aku tgk tb sambil layan asam boi..Tgk mr.Husband asyik layan mate aku pon ngn busuk ati aku g sapu asam boi 2 kat bibir dier..Marah kejap then tido lik..Aku patah ati dah..
Ptg pas abg bngun tido kami planning nak ke tesco Pengkalan..Nak usha kedai frame N g pasa mlm utk li brg isi perot..Ok je kate Mr.Husben..Aku pon bergegas bersiap..Sambil aku bersiap Mr.Husband membelek mukenye d cermin..Tetibe lari ke arah aku.."Syggg,nape muke abg nih..Ape syg boh kat bibir abg nih..!!" Aku tros gelak beso tgk muke Mr.Husband.."Ha!!abg dah bertukar!!"Mr.Husben kate org riso nih dier leh wat lawak lak..Muke Mr.Husben membengkak..Aku nampak perubahan muke dier..Idong membesa..Bibir menebal.Jadi senget mulot.Abes 1 badan membengkak..Aku pon soh Mr.Husben ke hospital..Mr.husben x mo memule cz takot kene dok wad..Nak g panel ahad ne opis bkak cane nak amik srat.Terpakse g ke sptal gak..Sambil bersiap aku bergelak riang..Satu je aku ckap kat Mr.Husben."Ha..2 la asik tido jek..Bkan bengkak mate ha amik bengkak 1 badan.."

Mmg sian kat Mr.Husben.Di tambahkan pulak abg ade astma..Tros kami bergegas ke Kecemasan.Daftar N tros g jumpe doc..Doc suntik N bengkak pon susut...Astma pon jadik ok.Tros dpt MC n xkeje mlmnyer..Doc kate alergik..Org der astma mmg senang alah. Di kala sakit ngengade pon menjadikla..Mengalahkan terlantar x larat bangun..


Ni dah susut sikit..After cucuk..Agak buruk muke MrHusben..Hu3..

No comments: