❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Sunday, July 19, 2009

Al-Kisah

Jumaat mlm sabtu sambil tgk brite ngn Mr.Husben x housemate dier call.."Mu kijo dok mlm nih??"mr Husben ckap "dok kito..Gapo deh??"..Hahaha...Terror x aku ckap timor..Dorg ajak g mkn mlm kat Chemor..Memule aku xmo g..Cz tkot kawan² Mr.Husband x bawak wife² dorg nganga aku kang.Masing² bwak wife so kami bergegas bersiap..Setibe nye kat gerai makan..Aduss..wife² dorg pon org timor ke...aku sorg jek org Perak..Nm4nye nganga gak la aku..Hu3..Faham gak ape dorg ckap..Ckit²..
Slesai je mkn My Luvly Dad kol.."Along katne 2??Tok Cik baru ninggal..Klau leh balikla.." Otomatik air mate kuar..Tok cik 2 tok sdare aku la..Pak cik mak aku..Mr.Husband dah penin pale cz esoknye dier keje..Cane nak lik kan..Diskus² ngan exec dier de bdak leh ganti..So tgh mlm 2 gak kami balik kg..Sabtu paginye kol 10 kebumi..Tok Cik ih meninggal cz sakit tue..Pagi td lak pagi² bute makcik sbelah kejotkan aku tido..Gtau anak jiran kami dah meninggal..2 lagi sedey...meninggal usia mude..22 thun..Punce sakit pon xtau..Asalnye demam tibe² xsedokan dii N dok ICU until la dier meninggal pagi td..Arwah merupakan anak sulung dan merupakan satu²nye ank perempuan dlm family..Of coursela paent dier tase kehilangan dier..Sblum g keje pagi td g la menjenguk muke skejap..Agak pilu N insaf skejap..Hu3..Kite pon xtau umor kite smpai bile..Al-Fatihah...

No comments: