❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Wednesday, February 11, 2009

Skali aku sakit..Amik ko...

Aku nih jarang sakit,demam..Skali demam haa amik ko..Slpas aku lik kg las week bdan dah xsedap..Same cam abang..Dier pon xsedap bdan pas lik kg aku ri2..Kami riso cz kg aku ngah glamor demam chikunguya 2..Tkot2la kitaorg kene chikunngunya 2...Dah 3 ari demam ari ke-4 badan aku ku0 merah2 cam ruam..Punyala aku takot.xpenah dibuatnye kuo cam2..Abg nak wak g sptal mlm 2 gak xmo la aku takot kene tahan wad..Esoknye bar aku g sptal..Cadangnye ujong mggu nak lik kg.Cuti thaipusam kan..Tup3..Aku supek denggi..Esoknye kene cek darah lagi..Xjadila balik ekot pamily aku.Pamily aku dtgla melawat aku cz aku kate muke aku dah bengkak2 merah 2..Tgk2 mak aku dtg mlmye leh lagi menjongket ke Tesco.Ngan muke merah relax je aku kuo.Mcm kene bakor.Semacam jek org pandang.Pe aku kesahkan..Huhuhu...Sminggu berturut2 aku g cek darah..Seksa gakla cz aku ni payah nak amik darah.Urat kecik kate nurse 2..Lebam2 abes tangan aku..Alhamdulillah aku dah siaht balik...

2 comments:

~dARlee zURiS~ said...

lor..camne leh kena nie?
nasib baik tak apa2 sgt
kena hati2 lain kali.
awk tu tgh darah manis
ecehhhh ;P

OnN!Ey said...

huhuhuh...
2 la psal..ngah manes lagi myam0k suke...huhuhuh...
la ni dah oke dah...
chat dah..dah leh menj0ngket sperti biase...