❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Wednesday, August 6, 2008

S A D

Kami bergado besau lagik..nape tah aku pon xtau..Leh dikatekan tiap2 ari gado..Mgkin ni dugaan kami sblm ari special kami tibe.Xjumpe pon dlm msg pon leh gado..Puncenyer tah paper..Ari ni ari kedue aku bertanye kabo lgsong ngn abg.Aku x msg dier langsong..Sblm ni aku dah byak mengalah dlm pape hal..Tapi tiap kali kami gado AKU je puncenyer..Sampai ble abg nak camni..Aku dah xlarat nak kuo air mate dah..Ari ni aku kurang chat..Demam..Ckit abg xpdulik aku..Kalau abg ader egonyer..Aku pon ader ego aku cz slame ni aku dah byak mengalah..Ptg ni aku nak blik kg..Klau ati aku baek kang aku gtau nak lik..Klau x aku malas..Mati tgh jln pon abg x kan tau..Yang penting sblm gerak aku nak say SORRY kat abg..2 jer..If abg rase tol ape yg abg wat aku ekot jer..2 jer..Jgn slahkan aku ngan ape yg aku wat nie..Aku terpakse..SORRY abg..

No comments: