❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Wednesday, August 13, 2008

Last Week Story

Last week aku lik kg..Jmaat aku dah cuti so kamis dah lik kg.09hb Sab2nye aku n pamily g ke Sg.Besar..G sopim ken ela tok baju raya..Mmg gler tgk ken ela..Xtau nak pilih yg mane 1..Puas lik kg cz dpt lik lame ckit..Pas sopim 2 cadang nye nak g ke Bagan Nakhoda Omar(BNO).Kat c2 tgk matahari terbenam cantek sngt..Nak di buatkan citer pas sopim 2 singgah ke The Store sg besar.Adik aku sab2 tu dier kene keje cz sek x cuti ganti tok raye.Adek aku ni prak kat SMK Sg.Besar..Dier pon kontek aku tanye aku kat mane.Aku ckap kat The Store dier pon singah lam 4.30ptg.Kol 5 tu kami kuo nak tros g BNO..Tgk2 moto adek aku dah ilang.Adek aku park kat depan the store tu jer..Bayangkan punye cpat ilangnyer..Sesape yg jumpe Honda EX5 kaler dark blue plat BJN 2172 kontekla sayer..Hu3..Sian kat adek aku pk camne nak g praktikal.Dahla jauh.Dok perak prak kat Selangor..Sape yg amik 2 aku sumpah sampai mampos dier xsenang..last2 pak aku li moto baru..Dier pkai moto lamer..Hu3..nak nek kete g prak minyak saje dah bapekan..Tahla..Penin..Last2 kami smue xjd g BNO 2..

Dahla 10/08/08 bezday adek aku yg moto ilang 2..lagila kau sian..Byak2 sabo ek alang..


Ni kek dr bdak2 opis dier..

Ni kek dr aku la..Akak dier..Mmg cedap kek nih..

1 comment:

Sitie said...

asal sepesen je cake?beli sekali ker?