❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Tuesday, January 25, 2011

Perangai Baru

Ni posisi kegemaran saya pabila menonton tv..
menjadi kebiasaan saya akan menonton kartun time mama ngah bersiap nk g keje..
Yg mama takut saya penat cz lame sngt menerap..
Mama telentangkan saya...saya menerap balik..
hihihi...:D

Skrg saya dah x tidur dlm buai..
Saya rasa dlm buai 2 smpit la cz saya kan debob..:P
Mulela sya memberontak kalo mama masuk kan dlm buai..
Nak menerap la...mcm2 dlm buai 2..
Sya betul2 menguji kesabaran mama..:D
Tidur dibawah saya boleh buat apa2 posisi tidur..
See~~~
Time tidur pon saya leh menerap tao..:)
Mama pengasuh saya siap buatkan bantal pelok tok saya..
Pengasuh pon suruh mama bawak balik buai...
Cz xmo semak kan uma pengasuh..
Mama papa selalu geleng kepala tgk perangai saya..
:D

5 comments:

chik star said...

hoyeahh !
liya tak tdo buai dh.
:D

~daRLee ZuRiS~ said...

wah.liya bambam tol.geram nengoknye

OnN!Ey said...

unty as~aah..boleh jln sana sini dgn tenang..:D

unty zuris~ya mmg bambam..kasi gigit..:P

AMIIZAA@Mieja said...

salamss onnie:)

comelnyaaaaaaa baby......muahh muahhhh:)

OnN!Ey said...

tq unty..:)