❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Thursday, August 5, 2010

Lunch @ Pondok Padang

Be4 this mencuba nasi lemak ayam kampung di Jln Yong Kalsom...
Orang² Ipoh msti tau katne kedai makan nih...
Boleh tahan..Pasni leh g mkn g..

And lunch rini try kat POndok Padang plak..
Dekat dgn Hotel Casuarina...
Masakan Indonesia..
Udah makin dekat nk bersalin ni mereke2 je tekak..
xpe pasni kene pantang mkn kan...

Jom layan ape yg i makan tadi...
I amik set...Ok price die..
- Nasi ayam goreng bumbu
-Teh O' ais limau
-Dessert
hanya RM8.50

Ayam die ni pon dr ayam kampung...
Aym ni pun mcm ayam penyet...ada keropok² tuh...
Sayur dia kita boleh pilih ikut pilihan kita..


Set 2 gak diserta kuah...Tadi i amik kuah lemak..memang berlemak...
hahahhha...Tgk boh dlm tempurung je...:)

Sate ayam 1 set..
10 cucuk RM 9.00

Sate die ni lain ckit kuah dia...X macam sate kita...Kuah die ni xtau nk cakap rase pe..
Tp sedap...Lembut N yg penting isi semua...& juga dari ayam kampung..
Mabeles..

2 comments:

~dARlee zURiS~ said...

sedap ke ony?
dari haritu nak try
tp ada kwn yg keje kat kris tu ckp tak sedap.so tak jadi nak try.
tp..sate tu cam memanggil2 je.huhuu..

OnN!Ey said...

pd ony bese2 jek..nasi tuh..
menu dia byk..
tp sate die mmg lain...sedap lembut jek...kuah die pun lainla..
hihihih...
tryla baru tau..
=)