❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Monday, July 19, 2010

Merindui..

Pejam celik hanya tggal lebih kurang 5 weeks je our little MJ lepak dlm peyot nih...
Pasni pasti aku akn merindui smue nih..Siyes dlm kepayahan pregy ada keseronokanye..
Mr.husben pon kate tggl bpe mggu je lagi nk tgk prot boyot nih...hihihihi...
* Nak tgk little MJ wat prot bonda dia beralun bile die bergerak..
* Wat bonda dia terkejot dengan tendangan die...
* Wat prot bonda dia menegang + gatai..
* Wat perot bonda die kelihatan comel jek bile makin membesar..
(bolart jek..)

Memang xsabar nk tgk little MJ keluar...Dan sudah pasti aku akn merindui saat mengendongkan little MJ...
Kita nantikan sama² kelahiran little MJ ek Mr.Husben..

Aku jugak akan merindui segala perngorbanan Mr.husben sepanjang pregy nih..
* Bergegas bangun memicitkan ibu jari kaki bile kakiku krem time tidur..
* Balik rumah melihat baju sudah dibasuh..
* Rumah sudah dikemas..
* Melayan segala kehendak tekak ku nih...
* Layanan memang 1st class dikala pregy..

Thanks alot Mr.husben cz memahami..
Lebiu so much..:)
Aku akan mengingati setiap saat happy tu..Sweett... :D

Pasni brape tahun lagi ek aku akn merasa saat2 ni kembali...?
Little MJ junior pulak...hihihihih...:)






No comments: