❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Tuesday, August 11, 2009

Dua Belas OGOS Dua Ribu Sembilan


12 Ogos ialah ari cinta kami…Tahun ni tahun ke-7 percintaan kami..Pejam celik dah 7 thun kami kenal..Sekejap jer..Mcm baru smlm kenal..Smlm ari mengimbas balik kenangan² lame..Gelak kami laki bini flash back lik kisah² lame..Bace balik kad² lame..Lawak..Detik pertemuan kami..Mmgla adventure..

Aku berkenalan ngan buah hati smasa usiaku 18 thn..Sewaktu sem1 blaja di Poly-Tech Mara...
And Mr.Husben 22thn..Pada masa kami berkenalan aku sudah ade bf & Mr.Husben juge udah ade gf..Gf Mr.Husben dok KL..So jarangla datingnyer..Tapi kami slalo kontek N jumpe..Almaklumla masih budak hingusan mase 2..Time tok berjimba²..X setie langsong..Yg taunye enjoy jek..1 kejadian yg aku xleh lupe N d sebabkan 2 la aku break ngn bf lame...ATIE ko engat lagi x kenangan 2..Dr POLO ke DBI..D simpang UO ade tragedinyer...Kiter merempit..Dating sesame...Lawak kan wey...

Lame kelamaan Mr.Husben nak mengenali aku ngan lebih mendalam..Aku xmo cz Mr.Husben still lagi bf org..N mase 2 aku single...Mmg besh single wat la pe nak wat..Bf lame agak mengongkong..So selamat tinggal la..Finally aku besetuju N kami pon ke alam percintaan..Dr alam mmber ke percintaan...Mr.Husben mmg memahami..x mengongkong..bg aku kebebasan asalkan aku tau tahapnye..1 je ayat Mr.Husben.."Pas kawen dah xleh camni..Sblom kawen ni enjoyla pepuas.."

Mcm² dugaan spanjang kami kenal..Dan akhirnya ke jinjang pelamin gak..Kami berdua saling x menyangka DIER suamiku & AKU isterinya..Dan semoga hubungan kami ke akhir hayat kami..Di murahkan rezeki & bahagia selalu..AMIN...

4 comments:

rOmantiCrazY said...

semoga bahagia ke akhir hayat kwnkuw...amin.... :)

siezan said...

semoga kekal ke akhie hayat..weh bkn 6thn ker 2003 kan bru masuk AIM..

OnN!Ey said...

FAD~tq FADILA...

BED~aah..2003 la aku kawan ..sem 1 g...

izatie hashim said...

hahaha..aku ingat ld..mengalahkn tragedi oktober...