❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Wednesday, July 1, 2009

Manusia 000 Manusia...

Manusia nih ade mcm² prangai…Itu la ini la…Kadang² menyakitkan hati,menyakitkan mata memandang…Tp lagi sakit ati yang menanggung nih… Xlarat nak ngadap prangai yg xleh org BERLEBIH dr kite…Ape korang nak wat if korang ngadap org cam2???Kiter ade itu WAJIB dier pon ader…Kiter beli mende baru SEBIJIK rupe 2 gak dier beli…Sanggup perabih duit…Sanggup mengikat perot x makan…Asalkan leh beli ape yg org lain ade…Kesian tp berpunce dr diri sendiri..Xpayahla kite nak kesian kan..Eyh plz la…Xkan xleh pk.. Mmgla dier xngaco kiter..xmintak wit kite beli semue 2..Tp perlu ke de org yg berperangai cam2…

1 comment:

rOmantiCrazY said...

hehehe mcm tak biasa pulak berhadapan dgn org mcm ni...ada je manjang org camni..lagi ko ngelak lagi ko jumpe..aku dah tak larat dah... :)) saba dan abaikan diaorg...