❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Wednesday, June 24, 2009

R!ndu



Dah hampir 3 thun aku menamatkan zaman blaja nih...Bile tgk gamba2 lame windu sngat nak berbirah mcm dulu2...Mmg best...Siyus aku rindu nak berjimba2 bersame kawan2...Skrg dah tggl sesorg...Smue kawan2 ade life masing2...Ader yg dah beranak...Mcm2 la...Masing2 ader kerjaya masing2...EN.PEJAL bile agaknye reunion nak d buat nih...Sehingga aku melahirkan bape org anak ha??? Alangkah bestnye bile smue kekawan berkumpol..Bergelak tawa..hepy mcm dulu...



Ni pic mase last sem...Smue ke Pulau Pangkor...Besh giler...Smue tggal kenangan jek...Miss korang semue kekawan...

3 comments:

rOmantiCrazY said...

rindu~! korang sume superb best...gamba aku terlalulah besa kan kan?? ngah diet time tu weh..akekekek

OnN!Ey said...

Fad~ 2 la aku mish sangat² kat fren2 kiter...Xpe 2 big lame...Skang dah slim...:)

acituvwxyz said...

tik tok tik tok terus berbunyi. tidak sesekali beat nya berlari wlupon dia, aku, kita dan semua terus berlari.

tribute Ibn al-Haytham buat kita lihat detik lampau 0.1 saat atas kertas kenangkan diri

tembok memorial. selotep kan ia (sentiasa) di hati




acituvwxyz
office | 4.46pm | 010709

_________________________________

*kiraan saat bergantung pada shutter speed anda.