❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Tuesday, May 5, 2009

Dua Puluh Empat Tahun

Tanggal Enam Mei Sembilan Belas Lapan Puloh Lima maka lahirlah bayi perempuan yang comel di satu tempat di Hospital Besar Teluk Intan jam 7:41am seberat 2.81kg.. selamat hari lahir untuk oniey.. semoga dengan umur baru hidup aku semakin teratur dan semoga dapat mencapai cita2 aku dengan lebih berjaya.. Tahun ni genap 24 tahun dan akan mendirikan rumah tangga hujung bulan nih..Sapela jejaka yg bertuah berjaya menampat hati puteri ini..Huhuhu….Pape pon TQ pada sesape yg wish cz masih mengingati my bufday…And yg penting saye nak tgk per En.Tunang akan wat on my besday today..Cz 2 ari kami x bertegor sape..D sbb kan ari lahirkula kami bertegur semule…Hepy3..Maxisla org pertama give prezen…Gayot ngan En.Tunang hingga suboh…Pape pon aku miss sangat2 kat mmber2 lame…Mish U ALL….

3 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

ur besday ek??
hepi besday ye oniey!!
senyum2 selalu ek
tak lama g dah tu
;)

S!eZaN said...

weh..happy besday tuk ko..
ko dah tua 24..aku maintain 23 lg hehe

Anonymous said...

welcome to 24th world..yeay ko dah join aku dan kawan2 yang capai 24!

tahniah!corakkan seri pada kehidupan yang mendatang..

bahagia selalu..Amin...