❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Tuesday, April 28, 2009

Genapla Sebulan

Lagi SEBULAN:

~ Aku akan begelar PN.MURNI.
~ Aku akan bergelar isteri kpd EN.TUNANG.
~ Aku akan mempunyai 2 ayah + 2 ibu.
~ Aku akan mempunyai 2 kampung halaman.(Perak + Terenganu)
~ Ahi keluargaku bertambah.
~ Aku akan tinggal sebumbung dgn EN.TUNANG.
~ Aku akan sebantal,sekatil dgn EN.TUNANG.

NOTE:Bersediakah aku utk begelar isteri??Dgn diri aku yg tetap same.X berubah2..Prangai x brubah2..Mampukah aku mengharungi alam rumah tangga nie???Sudahkah aku betol2 mengenali EN.TUNANG.Stelah hampir 6 thun kami bersama..Kami memilih jln ke jinjang pelamin.Tp crite kami x abes hingga ke jinjang plamin..mampukah aku nk menjaga lagi ramai perasaan..EEEEEEEEEEEE....Mengerunkan bila d pk2..Wlau camne pon aku kena harungi semua ni gak..

2 comments:

Insan said...

bab sekatil tu aku sukeeee.~~~ akekekeke

Anonymous said...

haha memang part tu semua orang suke..plus takot..hahaha..

lepas ni semuanya "SE"..hahaha..

tahniah oni..