❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Monday, January 12, 2009

Salam

Salam kekawan...Udah lame saye x menghupdate blog nih kan...Bukanye busy @ cbuk...Tp line xclear tok men tenet...Pree2 baru leh search tenet...
Tup Tup Tup dah 2009..Welcome 2009...Semoga tahun ni membawa berjuta makna wat diri aku...N aku harapkan tahun ni dpt mengubah segale2nye dlm hidup aku..
Diawal tahun ni sayep n kekasih hati sedang cbuk membuat persiapn tok majlis kami xlame lagi...InsyAllah..Byak mende yg nak dibuat...Koje sayep bile pree search tenet je la..Smestinye nak wat yg terbaik tok majlis kami...Yg penting wat mane yg mampu bak kate kekasih hati...Jgn sampai hutang keliling pinggang nanti..Si kekasih hatila akauntan sayep..Nak harapkan diri sendiri..X balancela akaun..Huhuuh...N hope semuenye berjalan ngan lancar..N murahkanla rezeki kami...Amin...
Satu persatu kami kene settlekan...And kpd En. Pejal klau ader rezeki kami,kami amik ang...Jgn riso k...Bile smue mende kami dah setle..Budget der lebey aku amik...Cz ang kawan aku kan...Tp kedekot rr xleh bg diskaun..Huhuhu...Pejal ni kwan aku mase sekolej...Penah keje sekali pon mase kami di Kuala kangsar...Mase blaja dulu Pejal ni kuat tido...(Jgn mare ek Pejal)..
2008 membawa aku sbg gelaran tunangan org...And insyAllh 2009 sebagai wife sesorg...Byak perkare terjadi pd 2008..Dugaan aku same kekasih hati pon terlalu byak..Alhamdulillah kami dah melangkah setapak...Doa kami semoga kami berjaya sampai kemuncak impian kami...Doakn tok kami ek ...

No comments: