❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Wednesday, December 3, 2008

Bila Jumpa Kekasih Lame Ape Korang Cakapkan???

Aduuhhh Chik star mmg kene byangkan muke kekasih lame la...Hahahaha...Lupe skejap tunang sndirik...Kekasih2 lame aku xpenah jd musuh aku..Dorg pon der life sndirik..Mmg der bertembong pon..tp wat bodo je la...

Ape akan korg jawab if bekas kekasih anda bertanyakan soalan di bawah:

Hai apa khabar??
- Skema toll ayah mamat nih..Hahaha...Chat la xkan sakit bejalan kot..

Nak pegi shoping complex x??
- X hingin aku..Gle pe??Jatuh cinte lik kang payah..

I lebiu.
- Tebiat la nie..Ke dah gile bayang..

Awak nak biskut x??
- Sumbat je la lam mulut sndirik..Ajak mkn biskot pe klas..

Boleh tangkap gambar saye x wak??
- Pe??Engat kuli batak dier???Orang gaji kene ikot suruhan dier..Piiiirrraaahhhh....

Wak,tolong saye wat keje umah leh??
- Blom jd bini dier dah soh wat keje rumah..

Nah wak,Adiah tok awak..
- x kose aku nak amik..Pi la bg kat awek ko...

Jom SMS wak.
- 1 sms ko pon aku xkan layan..

Wak saya belikan i-pod nak??
- Aku xmo gune wit ko la...

Wak kiter nek bus nanti kiter dok sebelah nak???
- Der ke nek bus...Dulu becinte ngan ko yela ..Skang org dah der balak der BMW la..Hahahha...

Hai Baby..
- Geli geleman aku dengau..

Awak masih cun ek,macam dulu..
- Ha..Tau xpe..Nape nyesal ke??Engat aku xleh pasang bosy ker??Slim gebu..Hahhaha..

Saye masih syg kat awak..
- Aku ckit pon xder ati kat ko dah la...

Awak sayang saye x???
- Tak!!!!!!!!Aku syang tunang aku skang!!!!!!!Puas ati...

Saye baik xmo teg sesape pon...

1 comment:

chik Star said...

aku pon belum penah selisih lagi degan xbf, tpi selalu doa biar lar selisih.
hihi.