❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Wednesday, November 26, 2008

Teg yg melampau!!!

Aduiihhh chik lela ooiiii...Panjang beno teg ang...Jenoh weh nak pk..KUi3..Tp xpe smentare xder koje ni aku wat la...

1. 7 ciri lelaki idaman saya

- Kelakar-Baru beshkan..Asik gelak jer..Hepy jer..But bile time siyus kene siyusla...Xkan nak begelak tawe
smpai ke tue kan..

- Baik ati-Ni faktor penting nih..Tp xder la terlalu baik..Ade jahat n ader baiknye..Al maklumla mane der
perfect person kan..Aku nak carik yg bek mcm la aku nih baik sngt ek...

-Peramah-Xmola org yg terlalu pendiam..Kenela ndai bergaul xkire keadaan..Tp bkn peramah carik betine
len tao..

- Membimbing-1 day sok die akn jadik ketue keluarger...So dier kene bwak saye ke jln yg betol..Menegor
mane yg silap..Bkn mengalakn ape yg salah..Kan3...Ilmu agame kene ader xbyk ckit pon jd tok bimbing
saye..

- Amik ati family aku-Ni dah semestinyer...Amik ati mak pak aku..Adik2 aku..Dier anggap family aku cam
family dier..Xder beze membeze..Baru beshkan..Xder berat sbelah.

- Memikirkan mase depan-Dier ade citer2 tok memajukan dier diri dier dm idop.Saye akn menyokong
dier.Dier ingin memberikan yg terbaik tok family kami wlaupon terpakse bersusah.

- Caring N syg saye-Ni amatla penting..Xgune kiter syg org if org xsyg kiter..Dier sangop bekorban
segale2nye tok saye..N saye akn kenang pengorbanan dier smpai bebile...Saye udah jumpe jejake
idaman yg mempunyai ciri2 di atas..Hope si dier xkan berubah sampai bebiler..

2.) 7 ciri lelaki yg x diminati.

- Mengongkong-Ni yg paling xbesh ni..Nak mengongkong mengalahkan bini sndirik..Pehal..

- Garang N Panas baran-Aku xsuke org garang cz aku ni garang..If due2 garang payah ooo...So biola sorg
2 kool...G pon sok dier nak didik ank aku..Sok dier men tibai je...Cian kat ank2 aku..

- Pemalas

- Ckap men lepas / kuang ajor..

- X kemas-Dr c2 dah melambangkan diri dier cane...Jgn kluor datim smart tp umah rupe tongkang pecah.

- X menepati janji-X koje aku langut nunggu..

- xde keje-Nak bg aku mkn ape ha...

3.) 7 perasaan bile kuo ngan org yg disayangi.

- Senyum-Mase dpt kol/msg ckap nk kuo of coursela snyum manjang...

- Excited - Mulela pk nak pkai baju pe..Oke ke x baju 2...Nak mekup pkai lawo2..

-Bedebar2-Cam chik star gak la..Mlm ni wat date nak kuo sok..Tp mlm ni yg xleh tido,kecot perotla..

- Tutur kate yg sopan-Memule kuo besela ckap pn bersusun jerk..Bek je dengor...

- Seram sejok-Tangan kaki pon sejok bile dah dok bedepan..Mulela sesame x mo pandang muke masing2..

-Segan - Memule kuo besela smue mende wat nak segan..Blom kenalkan..Mkn pon xkenyang di buatnyer..

-Bahagia

4.) 7 tempat istimewa yg ingin dilawati bersame yg tersayng

- Polo-Tempat datim mase memule keani..Kui3...

- Bandung

- Cameron

- Pulau Redang / Tioman-Besh oo.Angan2ku tmpat tok honey mon sok..

- Air terjun

- Paris-Angan2 tinggi..Lenla dpt org kaye...

- Mekah-Mgkin tue sok baru dpt g..Amin..

5.) 7 barang istimewa nak di hadiahkan ke org yg di sayangi.

- First skali of course la anak penyeri umah tangge..

- Rumah yg selesa.

- Kete yg selesa dr skrg..

- Masak yg sedap2 cz abg suke mkn..Tolak batu N kayu jer..

- Hugs..Nak pelok abg ari2..2 je adiah yg xkuo wit...

-Isteri yg taat pd perintah suami..

-Kasih syg yg x ternilai...Hope xkan pudar smpai bebiler...

6.) Lagu yg akn dinyayikan tok yg tersyg..

- Tercipta utk ku-Ungu

7.) Kwn nak di tag

- Cik Eppa
- Cik Lin

No comments: