❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Sunday, November 16, 2008

My Engagement 15/11/2008

Akhirnye aku dah menjadi tunangan org..Xleh nak birah2 dah..Kene jd bek dah..Hahahhaha...Loger rasenyer dah lepas smue..Smuenye bejalan lancar...Nak lihat poto2nyer..But x la secantek mane..Xder kamereman profesional nak snap kan..Kwan aku si pejal ni busy..Kate nk sponsor aku..Tipu jerk.."Kawen sok ang x snap siap ang pejal..Aku book dah.."Jom layan pic yg x seberape nih...


Ni antaran dr belah aku..Tema aku biru...25 dulang..2 pon byak org sponsor.

Ni antaran dr kedue2 belah..Dr lelaki 11 dulang..Tema dr pihak lelaki hijau

Ni la saat yg paling mendebarkan..Menggeletar tangan wei bler di pangil kuo...

Ni la suasane semase majlis..Aku bkan dpt nengok kat luo pon pe jd..Dok je lam bilik..Aku nk snap gambo ngan abg pon xsempat cz memule abg nk lik lambat nk snap pic ngan aku lu la..Tup3..pak dier nak lik ekot Epoh xtau jln so abg kene folow la..Skeping pon pic aku ngan abg xder..Rugi toll rase..Abg ngan x mknyer..Cian kat dier..Pape pon udah loger cz majlis ni pon dah selesai...Tggu bln5 nex year lak..Lagi 1 majlis beso kan belangsong..wink

7 comments:

nanonano said...

awat che abe xmkn?
die neves gak ke?
:D

ellowevee.ea said...

huwaaaaa....
onie..tahniaaaaaahhh...akhirnya kau menjadi tunangan orang..haa pasni dah tak boleh nak birah2 taw...

jage abe elok2...

psycho said...

oniey.. sorry tak dapat join.. tp apapun tahniah.. ko kawen aku akan cuba pergi..
-peijan

ellowevee.ea said...

peijal mmg asik bizi jer..mentang2 dah pro..hahaha...

onie, byk tol dulang ko reply..mak aihh meriah..nati kawen tema ape pulak?

alaaa cian ko xdpt nak amik pic ngn abe di hari bahagia...

ko bls nati time hari yg besar tu pulak..posing sampai tergeliat pinngang..hahhah...

berry said...

cograt :)
u so beauty n sweet :)

OnN!Ey said...

Tq EPA,PEJAL,CIK BERRY n CIK NANO 4 UR WISH...
DOAKAN KAMI SLAMAT KE JINJANG PAMIN EK..GATAI..=)

chik Star said...

ony aku ade cadangan.
kn ko xsempt nk snap dengn mody kn.
ko pakai blik bju tuh,
makeup semue.
pas tuh tgkp kt stdio.
bly.?