❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Monday, November 24, 2008

Extra income Family Saleh

Baru2 lik kg mase 2nang ri2 terkejot tgk byak ank2 ikan kat dlm kolam blkg umah 2..Geli pon der tgk cz byk sngt..Rupe2nye 2 xtvt baru pak aku n menantu dier..Dr dok umah bek cari wit lebey kate pak aku..Bkn perabih wit mcm along..Memerli aku…Huhuhuhu….Anak2 ikan 2 dibeli dr pembekal..Dptla murah ckit..Pak aku dok bele ikan puyu..Menantunye bele ikan pe tah..Sonok mase bg ikan 2 mkn..Brebot ikan2 tu nak mamam..

Pas anak1 ikan 2 dah besor ikan 2 dipindahkan ke dlm parit dpan uma..Brula clear nm4 parit 2 klau x seman samun ngan rumputla...Kiter tggu je la hasilnyer bile ikan 2 dah besor...

2 comments:

Anonymous said...

sama la bapak aku pown bela ikan..tah ape name ikan pown aku tak tawu..rasa2 ikan keli kot..tu pown,aku skali je jengok..huhu..

OnN!Ey said...

Pak aku bele ikan puyu rasenyer...
Hahahhaha,...Biokan je la...