❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Monday, October 27, 2008

Sab2,Ahad,Senin

3 ari bercuti panjang..Aku pon mereke mcm2 xtvtla...Merungutla abg melayan krenah puteri nie..Hu3..Kupekakn telinger jer..:) Asal smuenyer bejaln mengikut perancangan..Kan3..
Sab2..

Ari ni akak aku wat openhouse + bezday anak dier si Fateen Husna..My mum,y dad n my sibling smuer g..Windu bangat same adek kicik ku..Dlm tgh ari aku gerak g umah akak kat Batu Gajah Perdana..Si abg dah merungut sbb kejotkan dier tido awai cz dier keje mlm..Xckop tido..Hu3..Merah bijik matela dier..Siap sambong tido kat surau taman 2..Dah xlarat bukak mate katenyer..Terpaksela ikot kang pe kate akak aku kan..Dah dijempot..Menu mase open house 2 smue masakan klantan..Pebret abg..


- Nasi Dagang-
- Laksam-
- Nasi himpit + Kuah kacang-
- Kuih muih,Keropok n mcm2 lagi-

Ahad
Ari ahad lak kami membeli barang tok majlis kami xlame g..Pergi ke Xin Loong,Jlan Kole.Membeli barang tok gubahan.akhirnya complete..Sudah berbulan2 membeli barang2 secare ansuran..Cian jerk..Akhirnye selamat siap sblm majlis.Brg2 gubahan ku digubah oleh bondaku sendiri..Pn,Rohaidah..TQ mum..Aku lik sok dah siap je kan..

Isnin

Ari ni cuti Deepavali..Bosan jerk siaran TV x besh..Mase kat umah akak aku ri2 discuss2 ngn mak nk wat pelamin mini ke x.So mak memberi kate semangat lik tok wat.Hu3..Dr dulu aku mmg nak wat mini pelamin nih but slepas dah mcm2 jadik cam malas lak..So dah di kaunseling akhirnya aku stuju..Mini Pelamin 2 pon akan di wat oleh bondaku gak..Ngan kezek aku..Hu3..Kezen aku nih mmg tangan dier berseni..SOk mekup aku pon dier yg mekupkan..Save budgetkan..So aku pon ke Jln Kuala tok beli bunge tok mini pelamin 2..


Ponin pale abg melayan krenah aku..Dierla tmpt aku bertanye pendapat.Pas2 nak li kaen.Usah kat Nagoya lu..Xder yg bekenan..Nak g Kampar tekejot cz 2top..Baru tingat ari n kan Deepavali..So pospond la..N mak aku pon ckap der org nak sponsor..Lg save wit aku dah rr ngah kering nih..Ujong2 bln ni kan...TQ pd sesape yg sponsor..

No comments: