❤ ❤ Pengikat Kasih Sayang KAMI ❤ ❤


Wednesday, September 10, 2008

10/09/2008

Smlm tebiu di Universiti Pertahanan 2...Agak gementar..Mlm 2 usha dimane universiti pertahanan 2...Dekat sejam la dr umah makcik aku di sg.buloh.. Pepagi lagi dah sesiap n betolak takot jln jem..yola smue nak g kejekan..Sampai di sane dlm 30 org yg nak tebiu ikot senarai name..tp x smue dtg..Ni petame kali aku tebiu reramai..4 org skali msok..yg tebiunye 3 org..agak baik yg tebiu 2..engatkan tegas ke..Xder pe yg dier tanye..pengenalan diri n pengalaman keje..Jawatan yg aku tebiu ni Pembantu tadbir Kewangan W17..yg aku tgk mejoriti yg tebiu keje sambilan di jabatan kerajaan di unit kewangan la..Saingan cam sengit jer..Ader rejki aku aderla..Tp hope dptlakan...

Lepas abes tebiu aku tros ke Klang..Cz nak lik ipoh tros..Malas nk nek kat pudu..Sopim2 di klang jela..KL xtau jln..:)

G jusco,tesco n mydin...Cuci mate..lam kol 6 baru sampai ipoh...berbuke di luar bersame cik abg..:)

No comments: